Sunday, July 17

Wanita Susah Kahwin



Bismillahirrahmanirrahim :)
Well , hope korang sihat walafiat hari ni ndd salam 1 malaysia . ^^
Actually , aku pun terkejut dengan tajuk yang aku buat sendiri ni . Yelaa , aku buat post ni pun untuk kebaikan WANITAWANITA diluar sana tu termasuklah aku sekali :) Okayy , WANITA susah kahwin ada banyak sebab . tapi antara sebab-sebab yang aku utamakan macam kat bawah ni lahh :

ツ . Kerjaya - Oleh kerana Jawatan yang disandang tu penting , dah tentu laa selalu busy kann ? sampai tak sempat nak cari calon untuk mak :( . Well , perempuan zaman sekarang kann banyak maju . HIHI ^^
ツ . Sifat Lelaki Yang EGO - Haa , ini yang nak aku tekankan . aku cakap ni bukannya dekat semua orang lelaki ehh . aku buat entri pasal ni pun sebab .. yelaa korang sendiri pun baca surat khabar kann ? Lelaki mudah baran :')

Huhh , takut jugak aku hariharii baca paper . ada yang belasah isteri yang dalam pantang , ada yang kena dera , ada yang kena tetak , andd paling aku takutkann bila lelaki kurung perempuan tu andd dera dia sampai berbulan-bulan . *KEJAM OUUHH . --' . sebab tu banyak perempuan takut nak kahwin ^^' . Hope aku dapatlah jodoh yang baik , soleh , berkerjaya . AMIN ~
So , that's all yang aku bolehh cakap . *sebenarnya banyak lagi yang nak diketengahkann . --' ,
takpetakpee , next time okayy ? Byebyee . takecare sweety . 
ASSALAMUALAIKUM :)

awww , awak comel . THANKYOUU for read :)

No comments:

Post a Comment