Saturday, August 20

*new record in RAMADHAN '11 .


Bismillahhirrahmanirrahim ^^
first , SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN yang MULIA ini . mulakanlah dengan azam baru untuk mencipta sejarah dalam hidup . hehe , macam aku . record tahun ni aku tak pegang mercun pada bulan ramadhan . tahun lepas punya record aku tak makan maggi pada bulan ramadhan . hee , bila buat macam tu tiap tahun kann , feel macam happy campur bangga gila . *cehhhh . [ wekkkkkkk ] . tapi tahun ni aku dapat rasa yang aku tak rasa sangat raya tahun ni , mana taknyaa ,makin hari makin besar . mana dapat duit raya lagi :( . tak best , tak best --' . tpi aku rasa bersyukur sangatsangat sebab Tuhan masih bagi aku makbapakatoknenekmakcikpakcik yang masih sihat walafiat :) . dah laa , daripada aku mencarut . baik aku dengar lagu raya . takecare . byebyeee ^^

awww , awak comel . THANKYOUU for read :)

No comments:

Post a Comment